piątek, 16 października 2009

Fashion zombies

Kolejne zdjecie ze SWAP-u, dziewczyna na zdjeciu wlasnie ten swietny plaszcz upolowala na wymianie. Poszukiwania trwaja, ale ze wzgledu na deszczowa pogode zdjec moze byc mniej , co nie znaczy, ze Millinery nie ma dla was nowinek. Juz za miesiac planujemy pokaz mody, ktory odbedzie sie na dniach przedsiebiorczosci. Ciuchy, ktore zostana zaprezentowane, beda z naszego sklepu internetowego (fashion zombies), ktorego przygotowania wciaz trwaja. Warto dodac iz nie mialybysmy szansy zorganizowania tego pokaziku bez naszej cudownej Michaliny (http://pola-ilowicz.blogspot.com/) za co serdecznie dziekujemy, uwielbiamy cie! Wiecej info apropo sklepu internetowego i pokazu wkrotce, do zobaczenia na ulicach! M&M.

11 komentarzy:

agatiszka pisze...

Gratuluję bloga i oka, bo wyłapujecie ciekawe okazy :)

Monika pisze...

za każdym razem, kiedy do Was zaglądam, mam nadzieję zobaczyc kogoś znajomego ;)

Anonimowy pisze...

czesc, bardzo podoba mi sie pomysl na bloga i sama jestem fanka tego typu zainteresowan, oby tak dalej :D!
dostalam blog od was niestety mam problemy z otwarciem strony, nie chca sie ladowac zdjecia, z ostatnimi postami nie ma problemu, ale co z tymi pierwszymi
powodzenia!! sledze was dalej :)

Magdalena'S pisze...

tzn. wszystkie sie u Ciebie nie wyswietlaja czy jak??:)

Magdalena'S pisze...

aaa juz wiem :D spoko, spoko juz jutro albo pojutrze beda sie wyswietlaly bo naprawiamy to wiec obserwuj! i dziekujemy bardzo!:D

Anonimowy pisze...

mam nadzieje ze sie uda naprawic ten maly problem bo bardzo jestem ciakawa ludzi ktorych znalezliscie na ulicach szczecina

MILLINERY SZCZECIN pisze...

ok, juz jutro napewno bedzie naprawiony, bo dzisiaj nie dostalam od eM USB :D
pozdrawiam Magda

Anonimowy pisze...

Ale już jutro M dostanie usb od eM. ;p

MILLINERY SZCZECIN pisze...

hahah no tak! i juz w srode idziemy na kolejne polowanie, wiec bedzie wiecej zdjec!

Anonimowy pisze...

moze M dostala usb od eM albo i nie ale mi dalej nie dziala ;/

MILLINERY SZCZECIN pisze...

juz powinno dzialac !!!