sobota, 31 października 2009

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

wiecej zdjec prosze! ;)

TG pisze...

Moje drogie. Sama idea bloga - fajnie, super. Ale zadbajcie o lepszą jakość zdjęć i ich mniejszy rozmiar, bo źle się ogląda i długo wczytuje (a to raczej nie z powodu szybkości mojego komputera). No i szukajcie uważniej, bo jest dużo dobrze ubranych ludzi w tym mieście, niekoniecznie waszych znajomych. Powodzenia.

TG pisze...

P.S. Fajnie by było, jakbyście pisały imiona lub ksywy osób na zdjęciach. Niech nie będą tak anonimowe, bo to oddala oglądającego od nich.

MILLINERY SZCZECIN pisze...

Na calym blogu jest moze pieciu naszych znajomych reszta to ludzie przypadkowo spotkani na ulicach,
Dziekujemy serdecznie za rady, pozdrawiamy !

PS Fajnie by bylo jakbys sie przedstawil/a, bo to oddala nas od Twojego obiektywizmu :)

vurtak pisze...

spoko spoko, ale wyszukujcie bez kitu fajnie ubranych ludzi a nie czegos takiego, bo to pajacyki troche;p

pozdro michał

MILLINERY SZCZECIN pisze...

spoko, spoko. O gustach się nie dyskutuje, poza tym w Szczecinie trochę ciężko... ;)

vurtak pisze...

wcale nie ciezko, wystarczy miec aparat wszedzie ze soba;p a nie wybierac sie na wyprawy:) chociaz niewiem jak to robicie, ale tak czy siak big up za robienie czegokolwiek